16 důvodů proč nakupovat u nás:
- Široký sortiment (přes 33 značek, přes 2990 produktů na výběr a pořád se rozšiřujeme)
- Běžné slevy/zvýhodnění 2-15% dle druhu zboží jsou již promítnuty v ceně
- Slevové kupóny, které se odečítají v průběhu objednávky - měníme v příslušenství navíc
- Česká distribuce - záruka servisu, zboží obsahuje tištěný návod v českém jazyce.
- E-mailové a tel. poradenství ZDARMA
- Rychlá komunikace, otevřený a individuální přístup k zákazníkům
- Pro objednání zboží není potřeba se registrovat
- Osobní odběr v Praze( dle domluvy )
- Osobní doručení po Praze ( dle domluvy )
- Při nákupu nad 7.261,- s DPH doprava v síti Zásilkovny.cz a Uloženky.cz ZDARMA
- U některých produktů doprava zdarma již od 2.490,-
- Platba dobírkou, převodem na účet, se splatností.
- Recenze a zkušenosti zákazníků
- Jsem plátcem DPH
- 5 způsobů dopravy ( doprava již od 60,- )

Doporučuji:
- Úvod
- Servis
Než zašlete k reklamaci: přesvědčte se, že přístroj byl řádně nastaven, byly vloženy baterie, př. SD karta odpovídající tech. parametrům zařízení. Před odesláním do servisu můžete kontaktovat prodejce (tel.777 018 478) a vyhnout se zbytečným nákladům na poštovné. Prodejce kontaktuje servis o zaslání zboží zákazníkem k reklamaci.
Podmínka pro uplatnění záruky: základní pomínkou pro uplatnní záruky je zaslání zboží s vyplněným záručním listem ( je-li přiložen, v opačném případě stačí kopie dokladu). Záruční list a faktura musí obsahovat veškeré údaje o kupujícím a zejména musí být uvedeno datum prodeje, výrobní číslo ( jeli na zboží ) a razítko prodejce. Dále popis závady, aby bylo možné závadu rychle identifikovat. Bez těchto náležitostí nebude zboží přijato a bude zasláno zpět.
Záruka výrobce se vztahuje na vady materiálu nebo zpracování a to po dobu 12 měsíců od data výroby a dovozce ji v souladu s příslušnými právními předpisy platnými v ČR a EU rozšiřuje na dobu 24 měsíců od data prodeje. Některé výrobky mají záruční dobu rozšířenou na 3, 5 a 10 let. Pokud se vyskytne výše uvedený druh závady dovozce se zavazuje ve spolupráci s výrobcem řešit problém opravou nebo výměnou výrobku. Reklamace se může uplatnit u prodávajícího nebo přímo v servisu ( rychlejší způsob, servis po opravě či výměně zasílá přímo na uvedenou adresu zákazníka ) a o způsobu jejího vyřízení rozhoduje výhradně dovozce zařízení.
Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, které se projeví při používání výrobků v souladu s návodem k obsluze a doporučeními výrobce a dovozce.
Záruka se nevztahuje v žádném případě na ztrátu, zcizení, škody vzniklé nesprávným použitím, neodbornými úpravami, nesprávným skladováním nebo škodami způsobenými vyšší mocí. Také se nevztahuje na běžné opotřebení a příslušenství jako jsou paměťová media, baterie nebo akumulátory a další spotřební materiál a příslušenství. Tyto jsou kryty zárukou jejich dovozců. Prodávající neručí za kompatibilitu zařízení při použití jiného než jim dodaného příslušenství.
Omezení zodpovědnosti: V případě nesprávné funkce je právo kupujícího na náhradu omezeno pouze na opravu nebo výměnu jak popsáno výše. Výrobce, dovozce ani prodávající nepřebírá jakoukoli zodpovědnost ke kupujícímu nebo třetí straně za škody, které mohou nefunkčností výrobku vzniknout. Jedná se zejména (ale nejen) o ztrátu očekávaného zisku, investic, dat. poškození jiných zařízení, škod vzniklých použitím zařízení nebo naopak nemožností toto zařízení použít. V žádném přípddě nelze požadovat náhradu přesahující hodnotu zařízení podle ceníku platného k datu uplatnění nároku a to po odečtení poštovného, manipulačních a dalších poplatků.
Zaslání zboží k opravě nebo výměně je na náklady a riziko kupujícího. Pokud dovozce shledá reklamaci oprávněnou vyřeší ji opravou nebo výměnou a to do 30 dnů od převzetí od přepravce. Zahraniční opravy trvají zpravdidla déle od 40 - 60dnů. Pokud se bude jednat o neoprávněnou reklamaci, bude zboží vráceno kupujícímu na jeho náklady. Neposílejte zboží k reklamaci prodejci, ale na adresu příslušného smluvního servisu!!! Drtivá většina servisů to vyžaduje. Zrychlý se tak příjem a vyřízení reklamace. Zboží vždy zašlete v bublinové fólii nebo krabici, nikoliv zabalení jen v papíru!!!
Adresy servisů:
Záruční i pozáruční servis PENTAX, Ricoh
AWH SERVIS
Vinohradská 100,
130 00 Praha 3
(300 metrů od stanice metra A - Jiřího z Poděbrad)
Přiložit záruční list, popis závady a kopii dokladu. Kontakty na sebe.
Canon, Fujifilm, Metz, Nissin, Samsung, Sigma
AWH SERVIS
Vinohradská 100,
130 00 Praha 3
(300 metrů od stanice metra A - Jiřího z Poděbrad)
Přiložit popis závady a kopii dokladu. U zn. Sigma i kartičku. Kontakty na sebe.
Výrobky značky CEL-TEC
Variant Plus,s.r.o. - servis
U Obůrky 5
674 01 Třebíč
Přiložit kopii doklady a popis závady. Kontakty na sebe.
Fotopasti značek UO Vision, Ltl. Acorn, Predator, Cuddeback
Fotopast CZ - servis
Francouzská 815
Dobřichovice
25229
Přiložit záruční list, popis závady a kopii dokladu. Kontakty na sebe.
Stativy a stativové hlavy Gitzo, dále značky Tamrac, Nissin..
EKG s. r. o.
Gočárova 1105,
Hradec Králové 2
500 02
Přiložit popis závady a kopii dokladu. Kontakty na sebe.
LAOWA objektivy - Záruční a pozáruční servis provádí autorizovaný servis:
FOTOSERVIS Arnošt Vítek
Nové Kopisty 24
412 01 Litoměřice
GSM: + 420 724 115 973
e-mail: arnostvitek@raz-dva.cz
Přiložit kopii dokladu, popis závady, záruční list (pokud je). Kontakty na sebe.
Mikroskopy a dalekohledy zn. Nikon, Bresser
Senovážné náměstí 248/2
DK Metropol
370 01 České Budějovice
Přiložit kopii dokladu, popis závady, záruční list (pokud je). Kontakty na sebe.
Mikroskopy, dalekohledy, noční vidění zn. Yukon, Pulsar, Celestron, Delta Optical..
Binox s.r.o. /servis
Křižíkova 220/91
186 00 Praha 8 - Karlín
Přiložit popis závady, kopii dokladu, záruční list. Kontakty na sebe.
Noční vidění NiteSite, Night Pearl, Fotopasti UWAY, oblečení Swedteam
ZÁHOŘÍ Rudel s. r. o.
Holešovská 1714
768 61 Bystřice pod Hostýnem
Přiložit popis závady a kopii dokladu. Kontakty na sebe.
Svítilny, čelovky, nabíječky a baterie Fénix
Kronium a.s.
Římská 20
Praha 2
12000
Přiložit popis závady a kopii dokladu. Kontakty na sebe.
Fotopasti ForestCam, ScoutGuard, Foxcam, kolimátory Holosun
Náměšť nad Oslavou – Žerotínova 112. Psc 67571 tel 721 528 952
Přiložit popis závady, záruční list a kopii dokladu. Kontakty na sebe.
Svítilny a čelovky LedLenser
MORIS design s.r.o.
Divize Distribuce
K Hrušovu 292/4
Praha 10
102 23
Přiložit popis závady, kopii dokladu. Kontakty na sebe.
Palubní kamery TrueCam, Lamax a sportovní kamery MagiCam, Lamax
VSP DATA, a.s.
Service Park Area
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí
Sběrné místo v Praze:
VSP DATA a.s.
Jeremenkova 88
140 00 Praha 4
tel. +420 272 103 340
Po – Pá 8:00 – 17:00
Víme, že reklamace jsou nepříjemné, proto nám jejich vyřízení trvá průměrně POUHÉ 4 DNY.
Vyřízení do 4 dnů se vztahuje na reklamace zaslané přímo do společnosti VSP. Pro více informací ohledně reklamací a mimozáručních oprav možnost kontaktovat servis přímo na emailové adrese lamax@vspdata.cz nebo na telefonní lince +420 381 489 800.
Priložit popis závady a kopii dokladu. Kontakty na sebe.
Fotopasti Browning, Bunaty
BUNATY s.r.o.
Pardubická 222,
Srnojedy 53002
Priložit popis závady a kopii dokladu. Kontakty na sebe.
Čelovky Armytek
LUMILOGIC s.r.o.
Italská 786/30
Praha 2, 120 00
Přiložit popis závady a kopii dokladu. Kontakty na sebe.
Kamery značek SJCAM, NiceBoy...