S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

 

16 důvodů proč nakupovat u nás:

 

Široký sortiment (přes 32 značek, přes 2970 produktů na výběr a pořád se rozšiřujeme)

Běžné slevy 2-15% dle druhu zboží

Slevové kupóny, které se odečítají v průběhu objednávky.

Česká distribuce - záruka servisu, zboží obsahuje tištěný návod v českém jazyce.

Pojištění fototechniky, stativového vybavení, studiových světel.

E-mailové a tel. poradenství ZDARMA

Rychlá komunikace, otevřený a individuální přístup k zákazníkům

Čištění těl a čipů D-SLR, Čištění těl a skel objektivů

Pro objednání zboží není potřeba se registrovat

Osobní odběr v Praze( dle domluvy )

Osobní doručení po Praze ( dle domluvy )

Při nákupu nad 7.261,- s DPH doprava v síti Zásilkovny.cz a Uloženky.cz ZDARMA

U některých produktů doprava zdarma již od 2.490,-

Platba dobírkou, převodem na účet, se splatností.

Recenze a zkušenosti zákazníků

Jsem plátcem DPH

6 způsobů dopravy ( doprava již od 60,- )

FOTO MÁLEK - Petr Málek - idatabaze.czFotoaparáty a příslušenství - idatabaze.cz

Doporučuji:

 

 

 

 

 


 

Podporuje mojeID

KONTAKTY

Foto Málek
Praha
tel: +420 777 018 478
info@fotomalek.cz
IČ:74778374
DIČ:CZ8409160419

ZBOŽÍ V AKCI

cena pro Vás 6 342,00 Kč
Skladem ANO
cena pro Vás 3 399,00 Kč
Na cestě
cena pro Vás 3 712,00 Kč
Skladem ANO

Doporučuji

cena pro Vás 4 385,00 Kč
Skladem ANO
cena pro Vás 119,00 Kč
Skladem ANO
cena pro Vás 112 990,00 Kč
Skladem ANO

Obch. podmínky, Slev. kupóny

Obchodní podmínky


23.6.2011

Vymezení pojmů

  1. Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy podle občanského zákoníku, pokud jsou smluvními stranami na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel, resp. prodávající.
  2. Dodavatel/prodávající – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
  3. Spotřebitel/kupující – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.
  4. Kupující, který není spotřebitel - je podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem.
  5. Vznik kupní smlouvy – Uzavření kupní smlouvy vzniká po doručení e-mailu kupujícímu od prodávajícího s hlavičkou „Potvrzení objednávky“ - Objednávka ve zpracování, ve kterém prodávající musí potvrdit platnost objednávky a ceny.

POZOR! E-mail "Potvrzuji, že jste si právě udělal/-a radost" = „Potvrzení objednávky“ je až druhý v pořadí, který kupující k dané objednávce dostane. První e-mail s hlavičkou „Prijatá objednávka“ je generován automaticky a má pouze informativní charakter, že objednávka byla

uskutečněna.

Informace o smlouvě a obchodních podmínkách

Uzavřením smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy. Smlouva je uzavírána v českém jazyce, nebrání-li tomu okolnosti na straně prodávajícího či kupujícího, lze smlouvu uzavřít i v jiném pro strany srozumitelném jazyce. Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v internetovém obchodě a kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách našeho internetového obchodu a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění objednávky jsou v běžné výši, závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které objednatel používá.


Objednávka a storno objednávky

  1. Hledání v ceníku eObchodu může provádět každý bez nutnosti registrace.
  2. Vyznačená skladová dostupnost je pouze orientační a nelze ji vztahovat na skutečnou skladovou dostupnost.
  3. Všechny informace o produktech jsou uváděny podle aktuálních dostupných údajů. Pro případ, že určitá podrobnější informace u produktu uvedena není, poskytne ji prodávající na žádost kupujícího dodatečně.
  4. Přijetí objednávky a dostupnost objednaných produktů potvrzujeme nejpozději následující pracovní den na vámi zadanou kontaktní elektronickou adresu.

Dodací podmínky

  1. Po námi zpracované a potvrzené objednávce expedujeme zásilku nejpozději do 2. pracovního dne v případě, že zboží je skladem.
  2. V případě bezhotovostní úhrady zboží expedujeme zásilku po připsání částky na náš bankovní účet.
  3. V zásilce obdržíte doklad o koupi zboží, záruční list a český návod, pokud to charakter zboží vyžaduje. Nedílnou součástí zásilky je přepravní list našeho smluvního přepravního partnera.
    Úplný daňový doklad/fakturu vám k zásilce vystavíme, uvedete-li řádné údaje potřebné pro vystavení tohoto dokladu.
  4. U zboží, které v době zpracování objednávky nemáme na skladě, zjistíme dostupnost a termín dodání u našich obchodních partnerů. Plnění objednávky vám v co nejkratším termínu sdělíme na vámi zadanou kontaktní elektronickou adresu.
  5. Požadujete-li plnění objednávky najednou, vyznačte tento požadavek ve formuláři objednávky v kolonce Poznámka.
  6. V případě postupného plnění objednávky z důvodu nedostupnosti objednaného zboží jde úhrada přepravy na vrub dodavatele.
  7. POZOR! Při osobním odběru je nezaplacené zboží připraveno k převzetí 3 pracovní dny po odeslání výzvy k odběru zboží, pokud nedojde k převzetí zboží do 3 pracovních dnů od této výzvy, smlouva zaniká.

Platební podmínky

  1. Ceny jsou platné v době objednávky. U zboží, které je označeno se „slevou” nebo v „akci” platí uvedená cena do vyprodání zásob. Cena za námi potvrzenou objednávku se nemění.
  2. Ceny jsou uvedeny v Kč včetně příslušných sazeb DPH a PHE (poplatek za historický elektroodpad - v případě fotoaparátů se jedná o poplatek ve výši 10 Kč. ) - již v ceně.
  3. Expediční náklady účtujeme zvlášť ve výši poplatku za vámi zvolený způsob přepravy.
  4. Úhradu za námi potvrzenou objednávku můžete provést jednou z následujících možností:
    a) hotovostní platbou v případě osobního převzetí či dobírky
    b) bezhotovostní platbou bankovním převodem
    V případě bezhotovostní úhrady zboží expedujeme zásilku po připsání částky na náš bankovní účet.
  5. Cena zboží, které je tzv. elektrozařízením ve smyslu zákona č.185/2001 Sb., o odpadech v platném znění, je uváděna včetně poplatku za likvidaci historického elektrozařízení (tzv. PHE), který je podle tohoto zákona prodávající povinen odvádět do kolektivního systému. (Tato úprava vychází z evropské legislativy o odpadech 2002/96/ES.)

 

Převzetí zboží

  1. Objednané zboží můžete převzít:
    a) prostřednictvím přepravní společnosti PPL
    b) prostřednictvím kurýrní služby na území hlavního města Prahy – v případě bezhotovostní platby nebo platby na dobírku a uvedení této skutečnosti do poznámky objednávky
    c) osobně v kamenné prodejně
  2. DOPORUČUJEME! Při převzetí zásilky dodané prostřednictvím našeho smluvního přepravního partnera nebo kurýrní služby doporučujeme provést kontrolu stavu zásilky.
  3. V případě poškození vnějšího obalu zásilky zásilku od přepravce nepřebírejte a kontaktujte našeho obchodníka.
  4. V případě, že zboží uvnitř zásilky, jež při převzetí od přepravce nejevila známky poškození, bylo poškozeno, kontaktujte neprodleně nejlépe písemnou formou přepravce i našeho obchodníka.
  5. Odpovědnost za kompletnost nepoškozené dodávky nese dodavatel a náklady na dodání chybějícího zboží jdou na vrub dodavatele.

Záruční doba, reklamace

  1. Na zboží poskytujeme zákonnou záruční dobu nebo prodlouženou v rámci podmínek stanovených konkrétním výrobcem nebo obchodním partnerem.
  2. Pokud to charakter zboží vyžaduje, je součástí zásilky český návod a záruční list platný v České republice nebo v rámci zemí EU s vyznačenou záruční dobou.
  3. Při převzetí zásilky dodané prostřednictvím našeho smluvního přepravního partnera nebo kurýrní služby doporučujeme provést kontrolu vnějšího stavu zásilky. V případě vnějšího poškození zásilky zásilku od přepravce nepřebírejte a kontaktujte našeho obchodníka. Reklamace vnějšího poškození zásilky, která bude naší firmě oznámena po vašem převzetí od našeho přepravce, bude posuzována na základě přepravního listu podepsaného kupujícím.
  4. Odpovědnost za kompletnost nepoškozené dodávky nese dodavatel.
  5. Při uplatnění reklamace vám doporučujeme dodat spolu s reklamovaným zbožím i reklamační protokol  a nabývací doklady vztahující se k reklamovanému zboží jako je doklad o koupi (např. kopie účtenky nebo faktury/daňového dokladu) a záruční list (pokud byl ke zboží dodán). Při uplatnění reklamace zasláním doporučujeme takovou zásilku zaslat ve formě cenného balíku, nikoliv dobírkou (zboží zaslané dobírkou nebude převzato).Zboží zasílejte na adresu servisu k jednotlivé značce. Adresy servisů jsou uvedeny v záložce servis).
  6. Reklamaci řeší servis ihned po obdržení reklamovaného zboží a řešení vámi uplatněné reklamace bude vycházet z vámi zvoleného zákonného požadavku podle charakteru závady a to opravou, výměnou, přiměřenou slevou či odstoupením od kupní smlouvy. V případě sporné reklamace rozhodneme do tří pracovních dnů a pokud není dohodnuto písemnou formou jinak, vyřídíme reklamaci do 30 dnů od uplatnění vaší reklamace. Pokud nezvolíte při uplatnění reklamace svůj zákonný požadavek na její vyřízení, a to zejména sdělením svého požadavku do reklamačního protokolu, případně nebude-li mít váš požadavek oporu v zákoně, zvolí prodávající zákonné řešení reklamace podle svého uvážení. V takovém případě budete o způsobu řešení informován.
  7. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo z odpovědnosti za vady uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
  8. Reklamované zboží zasílejte na adresu servisu - viz záložka - servis
  9. Reklamace v záruční době se nevztahuje na vady zboží způsobené:
    a) neodborným používáním v rozporu s návodem k použití
    b) mechanickým poškozením a opotřebením
    c) živelními pohromami (vodou, ohněm, bleskem)

Práva plynoucí z odpovědnosti za vadu – rozpor s kupní smlouvou

  1. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že je prodávaná věc při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména že je bez vad.
  2. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou”), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
  3. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Práva plynoucí z odpovědnosti za vadu – záruční vady

  1. Při výskytu odstranitelné vady má kupující nárok na její odstranění bez zbytečného odkladu. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit.
  2. Při výskytu neodstranitelné vady, která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo může od smlouvy odstoupit. Táž práva příslušejí kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat (v praxi se třetí stejná vada či jakákoli čtvrtá vada považuje za důvod k uplatnění práv z odpovědnosti za vady jako v případě neodstranitelné vady).
  3. Pokud se jedná o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li kupující výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.

Odstoupení od smlouvy

  1. Odstoupit od kupní smlouvy (bez uvedení důvodu a bez sankce) může spotřebitel do 14 dnů od převzetí předmětu objednávky v rámci kupní smlouvy uzavřené na dálku (pomocí internetu). Odstoupení od smlouvy musí být doručeno do 14 dnů od převzetí zboží, nestačí pouze zaslat zboží bez formálního odstoupení od smlouvy. Upozorňujeme, že takto nelze řešit případnou reklamaci vadného zboží – viz kapitola o reklamaci a odpovědnosti za vady.
  2. Zboží můžete vrátit osobně v kamenné prodejně nebo zasláním zboží formou cenného balíku, nikoliv dobírkou.
  3. Vrácení kupní ceny za zboží provádíme bankovním převodem na vámi uvedený účet, případně po domluvě lze provést vrácení peněz jiným vhodným způsobem. Peníze vrátíme do 30 dnů od doručení odstoupení od smlouvy.
  4. Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy, má dodavatel právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Dodavatel je zároveň povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení.
  5. Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje smlouvy vyjmenované v § 53, odst. 8 Obč.Z.:
    a) na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
    b) na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
    c) na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
    d) na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
    e) na dodávku novin, periodik a časopisů,
    f) spočívajících ve hře nebo loterii.
  6. V případě vrácení počítačového programu právo na odstoupení od kupní smlouvy zaniká, je-li porušen originální obal tohoto programu.
  7. Je-li součástí dodávky zboží počítačový program (jako příslušenství věci) a dojde-li k porušení originálního obalu tohoto programu, vrácená částka bude v tomto případě nižší o částku nutnou k pořízení originálního počítačového programu. V takovém případě zůstává tento software s porušeným originálním obalem majetkem kupujícího.
  8. Zboží lze vrátit v případě, pokud není dodáno a upraveno podle přání zákazníka, nejeví známky poškození a jsou-li dodány veškeré nabývací doklady vztahující se k vracenému zboží jako je doklad o koupi (např. kopie účtenky nebo faktury/daňového dokladu), záruční list (pokud byl ke zboží dodán), český návod (pokud to charakter zboží vyžaduje), příslušenství (pokud je součástí zboží). Doporučujeme zboží vrátit včetně originálního obalu a při rozbalení věci dbát na to, aby byl obal poškozen co nejméně. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží předaného k přepravě nemusí být reklamace uznána.
  9. V případě poškozeného nebo nekompletního vráceného zboží bude kupní cena snížena o náklady spojené s opravou poškozeného zboží nebo o doplnění příslušenství.
  10. Bude-li zboží ve 14 denní lhůtě vráceno umaštěné, zaprášené s otisky prstů nebo oděrky ( u zrcadlovek a kompaktů s počtem expozic vyšších než-li 25), v narušeném původním obalu bude kupujícímu stržen storno poplatek ve výši 10% z prodejní ceny uvedené na faktuře minimálně však Kč 250,- bez DPH.

11. • zboží musí byt v původním nepoškozeném obalu
• zboží nesmí být použité 
• zboží musí být nepoškozené 
• zboží musí být kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.)
• musí být přiložen daňový doklad

Zákazník zboží posílá doporučeně a pojištěné, prodávající neručí za jeho případnou ztrátu na cestě (doporučeně neznamená na dobírku, dobírka nebude přijata).
Zboží nesmí být zasláno na dobírku. Takováto zásilka nebude převzata.

 

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží, prodávající peníze za zboží zašle převodem na účet zákazníka a to nejpozději do 30 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.

Vrácená částka se bude rovnat rozdílu kupní ceny a nákladů, které prodejce vynaložil v souvislosti s dodáním zboží zákazníkovi (např. přepravné apod.). Náklady na přepravné se samozřejmě strhávají i v případě, že zboží bylo fakturováno bez přepravy...

V případě nedodržení výše uvedených podmínek může být účtována práce technika spojená s uvedením zboží do původního stavu.
V takovémto případě bude zákazník kontaktován prodávajícím za účelem dohodnutí podmínek odstoupení od smlouvy . Nedojde-li k vzájemně přijatelné dohodě se zákazníkem, nebude požadavek na odstoupení od spotřebitelské smlouvy akceptován a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

 

Slevové kupóny a slevy na dopravě

Slevové kupóny se odečítají v průběhu objednávky. Platí vždy výše slevy, která je uvedena v hlavičce produktu např. Palubní kamera CEL-TEC E08 GPS Black Elegance + slevový kupón 100,-

Pokuď se stane, že nebude sleva u některého z produktů odečtena bude odečtena ve faktuře před odesláním zboží.

Bude-li naopak odečtena sleva, která není v hlavičce produktu uvedena, je neplatná. Bude-li v hlavičce produktu uvedena cena vyšší než-li sleva, která se odečte, opět platí sleva uvedená u produktu a bude opravena ve faktuře před odesláním zboží.

Stejné pravidlo platí i pro slevu vyšší než-li ta, která je uvedena v hlavičce produktu - platí výše slevy v hlavičce produktu.

Slevové kupóny platí pouze na území České a Slovenské Republiky. Doprava zdarma a výhodnější doprava dle výši objednávky platí pouze na území České Republiky. Systém neumí rozdělit dopravu do různých států a doprava se zobrazuje u všech stejně.Doprava přes Zásilkovnu na Slovensko 110,- korun, do Německa 475 korun českých ,- a do Maďarska 140,- korun českých.

Discount coupons are only valid on the territory of the Czech and Slovak Republic. Free Shipping and convenient transportation according to the amount of the order is only valid in the Czech Republic. The system can not divide traffic into different states and to the right displays all the same. Transportation over Zásilkovnu Slovakia 110, - CZK to Germany 475 Czech crowns - and Hungary 140, - Czech crowns.

Rabatt-Coupons sind nur auf dem Gebiet der Tschechischen und Slowakischen Republik gültig. Kostenloser Versand und bequemen Transport nach dem Betrag der Bestellung ist nur in der Tschechischen Republik gültig. Das System kann nicht Verkehr in verschiedenen Staaten zu teilen, und Verkehrs zobraDoprava über Zásilkovnu Slowakei 110, - CZK in Deutschland 475 Kronen - und Ungarn 140, - Kronen....

Další práva a povinnosti smluvních stran

  1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
  1. Kupující bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové rozhraní obchodu (včetně fotografií nabízeného zboží) jsou chráněny autorským právem. Kupující se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní obchodu.
  2. Kupující není oprávněn při využívání webového rozhraní obchodu používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webového rozhraní obchodu. Webové rozhraní obchodu je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků prodávajícího a který je v souladu s jeho určením.
  3. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 53a odst. 1 občanského zákoníku.
  4. Kupující bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejich určením.
  5. Webové stránky nevypovídají na 100% o skladové dostupnosti. Webové rozhraní se aktualizuje ručně. Je-li tedy na skladě nějaké množství např. 1 kus a objednávky během dne čítají od daného produktu kusů více, bude až do mého zásahu zobrazováno zeleně SKLADEM. Po aktualizaci stavu se zobrazí červeně SKLADEM NE X (Nejsem skladem). V případě nezbude-li na zákazníka již daný produkt, bude informován o novém naskladnění případně doporučení výrobku podobného.

Ochrana osobních údajů a zasílání obchodních sdělení

  1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
  2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty a telefonní číslo  (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
  3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy, pro účely vedení uživatelského účtu a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu.
  4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
  5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
  6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
  7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
  8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
  9. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
  10. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Je-li žádost kupujícího podle předchozí věty shledána oprávněnou, prodávající nebo zpracovatel odstraní neprodleně závadný stav. Nevyhoví-li prodávající nebo zpracovatel žádosti, má kupující právo obrátit se přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů. Tímto ustanovením není dotčeno oprávnění kupujícího obrátit se se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů přímo.
  11. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies

  1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
  2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

 

 

Nevyzvednuté zásilky

Každá uskutečněná objednávka je závazná (§ 588, zákon č. 40/1964 Sb.) Pokud nebude odeslaná objednávka spotřebitelem v řádném termínu vyzvednuta, bude mu telefonicky či emailem nabídnuta možnost opětovného zaslání zásilky za dvojnásobné dopravné. Pokud spotřebitel nesouhlasí s opětovným zasláním zásilky, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a smluvní pokuta ve výši 150,- Kč (dle § 544 zákona č. 40/1964 Sb.). Prodávající může odpustit zvýšené dopravné i smluvní pokutu v případě, kdy spotřebitel prodávajícímu dostatečně odůvodní nepřebrání zásilky, avšak původní náklady na dopravné uhradí zákazník.

Pokud kupující, který není spotřebitelem, po předchozí výzvě nepřevezme dodávku zboží, je prodávající oprávněn na něm požadovat, aniž je tím dotčen nárok na náhradu škody, splnění závazků z kupní smlouvy.

Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nezaplacené pohledávky (neuhrazené pohledávky, neuhrazené náklady náhrady škody a neuhrazené smluvní pokuty), mohou být postoupeny partnerské společnosti k vymáhání včetně veškerých vícenákladů.

 

 

Informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů

Spotřebitel (tj. fyzická osoba, která jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání) má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení takového sporu provádět, je Česká obchodní inspekce.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výhradně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo se společností FOTO Málek - Petr Málek urovnat přímo. Návrh na zahájení spotřebitelského sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u společnosti Foto Málek - Petr Málek poprvé.

Webové stránky České obchodní inspekce, na kterých jsou uvedeny podrobnější informace, jsou: www.coi.cz

 

 

E-shop Foto Málek - historie

 

Foto Málek, e-shop se zárukou a zkušenostmi fotografa. Velice rád Vám porádím nejen s výběrem fototechniky či příslušenství.

Kromě tradiční fototechniky zde naleznete například maskovací stany, ochranné maskovací návleky na objektivy a stativy, velký a výhodný výběr špičkových fotopasti UV Vision, Ltl Accorn, Cuddeback, ScoutGuard a SpyPoint, dalekohledy světových značek, přístroje pro noční vidění,  svítilny, GPS navigace, mikroskopy, židle, myslivecké posedy, nože, maskovací oděvy, profesionální čistící prostředky na optiku čip a tělo, které mám praxí vyzkoušené a ověřené... Nově profesionální ateliérové vybavení Multiblitz a Lastolite a mnoho dalších...

 

 

Historie:

1.6.2011 - první stavební kameny e-shopu

1.7.2011 - Dobrovolný plátce DPH

1.9.2011 - officiální spuštění e-shopu

8.4.2012 - Registrace do vyhledávače Heuréka.cz

12.5. 2012 - Registrace do vyhledávače Seznam.cz

13.4.2013 - Zavedení slevových kupónů

20.5.2013 - Registrace do vyhledávače Hyperzboží.cz

6/2012 - současnost - Ladění e-shopu, hledání nového zboží

6.3. 2014 - Založení stránky na Facebooku

8.12.2014 - 1000 fanoušků na Facebooku

6.2.2015 - Navázání spolupráce s pojišťovnou ERV - pojištění fotoaparátů, objektivů, kamer, stativů atd

20.2. 2015 - Otevření poradny

4.3. 2015 - Založení účtu na Twiteru

22.3.2015 - Odstranění staré šablony: , kde stav skladu se zobrazoval SKLADEM NE nebo

SKLADEM ANO

22.3.2015 - Nový design webu, vytvoření hlídacího psa

11.10.2016 - Nový design webu.

20.5.2017 - Zavedení tlačítka Facebook a Twitter na web k jednotlivým produktům.

21.5.2017 - U produktu, který není skladem do dnes bylo "Nejsem skladem X" Bohužel spousta lidí

                   viděla jen to skladem, a už se nezajímala o to, že je to červeně a s křížkem. Proto

                   nahrazuji frází "Na cestě X".

                   Zavedení cennové osy od - do a filtraci (Skladem, Externí sklad, Doporučuji, Doprava

                   zdarma).

Plátce DPH - ověření zde