Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

 

16 důvodů proč nakupovat u nás:

 

  • Široký sortiment (přes 32 značek, přes 2970 produktů na výběr a pořád se rozšiřujeme)
  • Běžné slevy/zvýhodnění 2-15% dle druhu zboží jsou již promítnuty v ceně
  • Slevové kupóny, které se odečítají v průběhu objednávky.
  • Česká distribuce - záruka servisu, zboží obsahuje tištěný návod v českém jazyce.
  • Pojištění fototechniky, stativového vybavení, studiových světel - konec r.2018
  • E-mailové a tel. poradenství ZDARMA
  • Rychlá komunikace, otevřený a individuální přístup k zákazníkům
  • Půjčovna vybavení Pentax a Gitzo - říjen 2018
  • Pro objednání zboží není potřeba se registrovat
  • Osobní odběr v Praze( dle domluvy )
  • Osobní doručení po Praze ( dle domluvy )
  • Při nákupu nad 7.261,- s DPH doprava v síti Zásilkovny.cz a Uloženky.cz ZDARMA
  • U některých produktů doprava zdarma již od 2.490,-
  • Platba dobírkou, převodem na účet, se splatností.
  • Recenze a zkušenosti zákazníků
  • Jsem plátcem DPH
  • 6 způsobů dopravy ( doprava již od 60,- )

 

 

FOTO MÁLEK - Petr Málek - idatabaze.cz Fotoaparáty a příslušenství - idatabaze.cz

Doporučuji:

 

 

 

 

 

 

 

 

Podporuje mojeID

Úvod » Výuková DVD » Kariéra fotografa


        

Kariéra fotografa

Akční cena

Skladem ANO

 

Číslo produktu: y002z
Dostupnost: Srpen 2019
cena pro Vás bez DPH: 1 892,56 Kč
cena pro Vás s DPH (21 %):
2 290,00 Kč

do košíku:
  ks  
Hlídací pes

Cesta k úspěchu, klientům a penězům je ve fotografii někdy dlouhá a trnitá. V nové sérii Kariéra Fotografa vám ale ukážeme, že to tak být nemusí. Zcela otevřeně a systematicky vás provedeme vším, co by měl každý fotograf vědět, znát a dělat, aby uspěl na trhu, vybrousil si rukopis, postavil portfolio a získal klienty, po kterých touží. Aby klientům dokázal sestavit rozpočet, obhájit si ho a vybudovat si kariéru, která ho s přehledem uživí.

Série vychází ze zkušeností, které jsme nasbírali za posledních patnáct let při práci na všech úrovních trhu. Od malých zakázek, přes módní časopisy až po kampaně pro velké reklamní agentury. Otevřenost, s jakou na této sérii rozebíráme český fotografický trh a jeho fungování nemá obdoby a budete až překvapeni, jak málo vám někdy vlastně chybí k úspěchu. Jen mít ty správné informace.

Jsou informace, které jako fotograf najdete na každém rohu. O expozičním trojúhelníku, zlatém řezu nebo svícení portrétů vám zvládne vyprávět každý druhý fotograf na potkání. Pak jsou informace, které jsou trochu vzácnější. Filmová řeč, produkce nebo realistické montáže už jsou přeci jen trochu pokročilejší témata. Nakonec ale existují oblasti, ke kterým se běžný fotograf nedostane vůbec.

O rukopisu, tvorbě portfolia, stavbě rozpočtů nebo fungování reklamního trhu si s vámi nikdo povídat nebude. Amatérští fotografové o nich nemají ponětí, úspěšní komerční fotografové si zase většinou své know-how žárlivě střeží.

 

Limitovaná

série

Série Kariéra Fotografa má ale jeden háček. I přesto, že věříme ve volné sdílení informací si myslíme, že jsou přeci jen věci, které nemusí znát úplně každý. Proto bude tato série limitovaná. K dispozici bude pouze pro nejrychlejších 200 z vás. Pak ji stáhneme z prodeje a zbytek fotografů necháme, ať se opět snaží vlastními silami.

Počet kusů k dispozici: 121/200

 

Obsah

 

Rukopis a portfolio

Každý úspěšný fotograf má rukopis, díky kterému jeho fotky bezpečně poznáte mezi stovkami dalších. Rozebereme si, kde se takový rukopis bere a jak jeho vzniku pomoci. Jak ho budovat tak, aby byl navíc použitelný i v komerční sféře. Na rukopis navazuje stavba portfolia. Dost možná nejdůležitější fotografická disciplína. Dobře poskládané portfolio vám totiž přinese práci velmi rychle, špatné naopak dokáže klienty spolehlivě odradit.


 

 

Marketing a budování značky

Máte skvělé a jedinečné fotky, ale nikdo o vás nikdy neslyšel? Tak to bude chyba v marketingu. Většina známých fotografů své jméno dlouhodobě buduje jako značku. Objevují se v časopisech, rozhlasových rozhovorech i televizi. A rozhodně se jim to nestalo náhodou, naopak na tom tvrdě pracují. Stejně jako na tom pracujeme my. A zjistili jsme, že dostat své jméno mezi lidi nebo sebe do televize není zas tak těžké, jak by se mohlo zdát. Rádi vás to naučíme.

 

 

Obchod a tvorba ceny

Víte, kde je na trhu vaše místo? Jestli nejste příliš levní, nebo naopak drazí? Oboje klienta spolehlivě odradí. Tvorba ceny je alchymie, která se odvíjí od mnoha faktorů. V této části semináře se budeme věnovat cenám, tvorbě větších rozpočtů a tomu, jak svou cenu obhájit a dovést větší focení přes všechna úskalí až do zdárného konce.

 

 

Reklamní, módní a svatební trh

Jak se dostat k focení větších reklam? Koho oslovit a co mu nabídnout? Jak se dostat do reklamních agentur a zůstat tam už natrvalo? A jak to stejné udělat i s módními časopisy nebo svatebními agenturami? Fotografický a reklamní trh má svá pevná pravidla, která ale většina začínajících fotografů nezná, takže dělá úplně zbytečné chyby. Moc rádi vám pomůžeme se těchto chyb vyvarovat a přeskočit rovnou k úspěchu.



 

 

Formát videa

Všechna videa jsou ve Full HD rozlišení ve formátu .mp4. Přehrát je můžete na jakémkoliv počítači (Windows i Mac) a většině tabletů.

 

Komu je série určena?

Nová série je užitečná jak pro fotografy, kteří se teprve chystají si za focení říkat o peníze, tak pro lidi, kteří už se focením živí, ale i ostřílené profesionály, kteří se potřebují dostat k největším klientům, ale nevědí kudy.


Stanislav Petera

Módní a reklamní fotograf, který je pověstný svým velmi specifickým stylem využívající postprodukce ve vysoké míře, což mu umožňuje zasazovat svá díla do světů plných zvláštní, magické atmosféry.

Poté, co v Čechách začal publikovat své práce v časopisech jako Harper's Bazaar a Dolce Vita* atd., odjel se do Paříže dále zdokonalovat a studovat u známých zahraničních módních fotografů. Tam strávil i další čas objevováním tajů postprodukce ve studiu, kde se retušují fotografie např. pro Vogue, což mu umožnilo hluboký náhled do problematiky. I nadále se neustále snaží posouvat své hranice.

Hlídací pes
Watch DOG


Informovat na e-mail při změně:


       když cena klesne pod

        když produkt bude na skladě


Zadejte Váš e-mail: Opište text z obrázku: *
captcha